Pages

Friday, June 18, 2010

lesson no54: home shweet home...



yabedabeduuuu

gua dh dapat umah exactly at the right time mcm gua plan

mmg gua bersyukur sgt larrr

welcome to our home

jem's and cinderella's






ini kabinet dapur

kalau nak ikutkan gua taktau lagik nk letak aper






ini ler dapurnya

tempat cinderella main msk msk

oppsss... dh kna warning, gua pun kna join jgak

yeahhh... nasik goreng lerrr...






ini pula master bedroomnya

gua takyah citer pjg pjg ek

phm phm ajer larrr

hahahahaha







pemetaan territory secara khusus

cuma kawasan laluan antarabangsa jek tak tentukan lagik

kna buat rundingan meja bulat masa nak tentukan nanti

actually gua lagik suka letak kain baju gua kt bilik satu lagik

tapi... tapi... tapi...






brg nk letak ader lar sket sket

maklumlar org bujang

gua sempat kumpul harta 2,3 kerat jek






ini yg paling best!

3 minit jek dpd opis gua

nk buat rekod 1minit pun takder hal lah

hehehehehehe



surau pun sblah umah jek =)

best gilerrr



6 comments:

timtom said...

wow best nye!!!!! tk sbr nk hias n move in...

jem said...

special utk cik fatima...

bubblediana said...

bro,

nice umah ituhhh~~~...jgn lupe cat dinding dapor tuh...hitam2...=P~

jem said...

absolutely. weekend nie ader inspection dgn mem besar. so berkemungkinan bsar sedikit adjustment will have to be done b4 moving in =)

bubblediana said...

beshnyer ade umah...=D boleh r dtg raya nt~~~...yeay!!! mahu kenal mem besar~~~....

masak sedap2 tawww~~=D

Adda Shariff said...

mr. jem. cam best je....wer is this? hehe