Pages

Wednesday, June 16, 2010

lesson no53: syukur. syukran. alhamdulillah...


+ three words are the best to describe events for the past few days. semua org pun mengucap kata yang sama. memanjatkan kesyukuran yang teramat sangat pada YANG ESA. mempermudahkan segala jalan bagiku. memberi petunjuk MU yang lurus. hopefully, semua kesenangan dan kemudahan ini dpat dikecapi sehingga akhir.

+ hanya tuhan yang tahu perasaan sebelum jumaat lalu. dpd cinderella pun aku sembunyikan. perasaan ini. berlagak cool. heh. predictable. hanya doa diringi agar majlis berjalan lancar. cuak tak ingat lorrr.

+ cincin disarung tanda perikatan. perbincangan disimpul tanda persetujuan. tangan disalam tanda ukhwah. doa dipanjatkan tanda kesyukuran dan harapan. hanya kepadaMU aku bersyukur.

+ it marked three of the greatest stories or i would like to consider as rezeki for us. plus one more on the next two day. org ckp rezeki nak mendirikan masjid. aku tak nafikan. aku sedang menikmatinya. hanyalah doa agar ianya dipanjangkan.

+ cinderella got the news on her latest semester result. dan tkder aper lagik yang best selain yang menyampaikannya adalah mr jem sendiri. great news! good result! all thumbs up. =)

+ another good news for her industrial training application. tapi yg nie takbleh nk reveal lagik. have to wait and see dulu. congratz bos.

+ and my e-day. 11 jun 2010. status baru. pertemuan dua keluarga. rahmat dariNYA mmg kita takbleh nk duga. penyatuan semula sesudah lama terpisah. speechless. yg aku ingat hari tue. satu jek. semua org tersenyum. aku mengerti akan maknanya lebih daripada itu...

+ incoming.... another gud news!

No comments: