Pages

Tuesday, September 7, 2010

lesson no 57: dari jauh kupohon maaf...

+ to my dearest mak in taman peruda sungai petani kedah

+ sesudah subuh esok hari anakanda mu ini akan pulang menemui mu. syukur ke atas Illahi atas kurniaan nikmat dan rezeki yang dilimpahNYA anakanda mu ini masih mampu bernyawa dan berupaya untuk meneruskan kehidupan di bumi ini.

+ raya tahun nie sudah semestinya akan berlainan. anakanda mu akan pulang bersama seorang gadis. gadis yang telah direstui oleh mu sebagai peneman hidup ini sejak sebulan yang lalu. anakanda mu ini masih tidak dapat melupakan saat dan ketika itu. akan dikenang sehingga akhir hayat. saat ketika mak menitiskan air mata di hari pernikahan anakanda mu ini. anakanda mu ini hanya mampu tersenyum. berterima kasih di atas segala didikan yang telah dicurahkan.

+ terer tak anakanda mu ini memilih teman hidup? setinggi penghargaan disulami kasih dan sayang ke atas isteri di atas pengorbanan yang dilakukan. beraya pertama bersama keluarga suami tercinta. terima kasih sayang. alhamdulillah.

+ diharap mak tidak akan bersedih menyambut aidilfitri pertama tanpa abah di sisi. anak anak mu ini akan sentiasa menceriakan suasana rumah. dan tidak dilupakan kita juga akan menyambut kelahiran seorang lagi ahli baru keluarga nanti. didoakan keduanya sihat sihat hendaknya. insyaAllah.

No comments: