Pages

Tuesday, November 11, 2008

page breaker no16: manusia dari sheffield...

+
+
+
+
+
+
+ hei kamu +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ ya kamu seorang sahaja +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ aku sgt yakin hanya kamu larrr +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ manusia dari sheffield +
+
+
+
+
+
+
+
++
+
+
+
+
+
+
+
+ sila tonjolkan diri kamu +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ tinggalkan komen sebarang dua+
+
+
+
+
+
+
+
+
+ aku cadangkan kamu buat satu blog +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ boleh aku tau perkembangan kamu +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ kawan kawan kamu jua +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ by the way +
+
+
+
+
+
+
+
+
+ gud luck kamu +
+
+
+
+

5 comments:

NeemoNeemo™ said...

Ya saya?

prop171 said...

yerla... aku bg comment ni... hehe.. mntang2la ade traffic feed ni.. hahah... nntila aku buat, skrg ni tak dan lagi, heh

jem said...

+ neem: sory girl, it juz not u lar... hehehe

+ afzal: yo bro, heheh! at last...

-mighu- said...

weh....
CBE lagikah??

jem said...

-areme faiz-
CBE? apekah itu? heheh... tidak lagi bro. sudah semakin jauh meninggalkan gombak tersyg. tapi jarang skali melupakannya...