Pages

Thursday, September 4, 2008

lesson no11: jom makan di bulan puasa...

+

+ i woke up this mornin then i noticed my broken watch... huargghhhhhhh...


+ then i knew it. kasut aku pun dah mula mengoyakkan dirinya sendiri... huhuhu (+.+)

+
these haunted dreams are brushed aside
we’ll meet again, another life
i tried to say ‘i miss you tonight’
and they claim you’ve already died
but the truth is that we’re lost in time
we’re lost in time
we’re lost in time
we’re losing time
time
+
+
+ "lost in time" by stellastarr. aku tgah "lost in time" skrg neh. i need a new watch + a new shoes rite now. adeeeiiiii... duet lagik!!!
+
+
+ it's already the 4th of Ramadhan. alhamdulillah smua berlalu dengan baiknya. that's the most important thing rite now. teringat balik last Ramadhan, lagik 3 ari nak raya aku eksiden. hahaha, kenangan beb... thankz for those who paid their visit last Syawal. raya atas katil hospital...
+
+
+ makanan di bulan puasa. juz nak berkongsi doa doa bulan Ramadhan ini dgn kamu kamu semua. semoga diberkati amalan kita hendaknya. thankz to celcom. kuasa di tangan anda...
+
+
"ya Allah, jadikanlah puasaku, puasa org yg benar benar berpuasa dan ibadahku, ibadah org yg benar benar mengerjakan ibadah dan jauhkanlah aku dpd tidurnya org yg lalai"
+
+
"ya Allah, dekatkan aku kpd keredhaanMu, dan jauhkan aku dpd kemurkaan serta balasanMu. berilah aku kemampuan membaca ayat ayatMu dgn rahmatMu wahai Tuhan Maha Pengasih"
+
+
"ya Allah, limpahkan aku dgn kecerdikan fikiran dan kewaspadaan serta jauhkan aku dpd kebodohan dan kesesatan. peliharalah aku dpd sifat dengki dan takbur"
+
+
"sediakan bahagianku dpd kebaikan yg Kau turunkan, demi kemurahanMu, wahai Tuhan Maha Pemurah dpd segala dermawan"
+
+
"berilah aku kekuatan melahirkan kesyukuran dgn kemuliaanMu dan jagalah aku dgn jagaan dan perlindunganMu, wahai Tuhan Maha Melihat"
+
+
ps: aisyah + diana masuk hospital... ksian diorg... plz pray for them okie...
+
+

3 comments:

NeemoNeemo™ said...

Selamat berpuasa, Jem.

jem said...

selamat berpuasa to u too.
bila nk ajak pakcik awk bukak posa skali ngn sy?

NeemoNeemo™ said...

Sy pun tak pernah bukak posa ngan dia...huhu