Pages

Saturday, August 23, 2008

lesson no10: all the details in the fabric...

+


+ maafkan aku jika kamu selalu sahaja kecewa setiap kali mengklik pautan pautan di blog blog yang tertera gula gula getah di situ. aku bukannya ketandusan idea, kekurangan upaya mahupun kehilangan kewarasan untuk berfikir mahu apa yang disampaikan kepada kamu semua. aku juga tiada kemahuan untuk berfikir lebih tentang perkara ini.


+ ini aku sampaikan kepada kamu. aku tidak punya masa untuk berbicara. lebih senang meluangkan masa di hadapan kotak berwarna nipis yang advance dengan teknologi berdefinisi tingginya. juga sedang busy dengan kerja kerja pejabat yang agak hebat demandingnya. physically dan mentally. tapi aku seronok. yep, aku tak pernah berbicara tentang kerja aku. tak perlu aku katakan itu semua. this is the best thing in life that i've asked for so long. hepy to be here...


+ so, ini adalah hasil daripada gumpalan gumpalan ayat yang aku karang sejak 2 minggu lalu. naseb baek blogspot neh ader autosave. kalo tak ntah bila post kali neh nak siap. aku geleng kepala. kamu jugak akan bising nanti. bosan bila setiap kali klik, kamu akan kecewa... sory, aku terperasan kjap. saper lar yg baca gula gula getah kan...


+ went back to the most amazing place on earth called espee last weeknd sbb nk kna gi kenduri dkt jitra. naseb baek ader aisyah + diana jadik peneman di kala kesepian. kaco diorg best gak. well, back to the kenduri. benda paling bosan aku nk kna jawab. soalan cepu emas tahun ini. itu aku kategorikan untuknya. rasa rasanya still akan kekal dlm top 5 sampai ujung thn. "lepas nie, amy plak kan?". atau dalam versi lainnya "bila pulak nak buat kenduri kat espee nie?" adeiiii... beb, serius aku harus buat press conference pasal benda neh!!! hampeh!!!


+ i've been appointed as one of the officers in charge for the parliment last tuesday. so the whole day aku kna lepak dlm dewan yang selama neh sempat tgk dlm tv jek. it was quite an interesting + weird experience. mmg diorg gaduh macam budak budak sehhh. shame on u! aku usyar makcik makcik + bbdk skolah kat public seatings geleng kepala jek tgk diorg menjerit jerit. haha... klakar sehhh... korg tak blajar pendidikan moral ker dulu? tapi benda yg bestnya, aku dpt jmpa most of the vips yg selama nie mmg aku nk jmpa. well, nurul izzah of course! KJ pun ada! hahaha... politic s%&k!!! i rest my case...


+ aku tgh carik lagu neh. for the time being, aku prcaya he's the hotest superman on earth. diterbangkan khas dpd planet kripton untuk menyelamatkan industri muzik tanah air kita. boley?


+ maafkan aku jika kualiti penulisan aku kali ini agak kurang menarik. pernah dgr tentang writer's block? itu aku sekarang ini. percaya atau tidak. terpulang...


+ aku punya "someone" special skrg neh. someone "who" needs extra special attention dpd aku. well, been waiting for quite a while... perhaps i'll write smthing about it. hahaha...


+

4 comments:

ajathajar said...

owh, tahniah!
rs mcm nk tny soalan cepu emas tahun ni.
tp x pelh =)

katunX said...

zamey? zamey u *ehem iam?

jem said...

+ ajathajar:
tahniah? hmmm... soalan cepu emas? kna tggu press conference nnti okie

+ katunx:
*ehem ian? hmm... maaf, sy tak ckp bahasa german lar... anyway, thankz for the support!

Unknown said...

lah. u linked me here but i didn't link u. will do that as soon as i post this comment.

pastu kene khatam blog ni. hehe.