Pages

Sunday, July 27, 2008

page breaker no02: apa itu benda ini...

+

+ aku tak tau sama ada kamu favor benda ini atau tidak...


+ tetapi, percayalah this is a hot stuff!!!


+ barang baekkkk punya...


+ barang panas...


+ popularitinya sekarang ini sedang mencanak naek...


+ kamu tidak percaya? aku peduli apa...


+ kat sini cerita pasal benda ini...


+ kat sini pun cerita pasal benda ini...


+ kamu nak nafikan lagik?


+ aku balik umah pun carik benda ini...


+ balik kl pun aku bawak balik benda ini...


+ well... terpulang kamu untuk menilai...


+ kepala aku dah panas sebab benda ini....


+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +


+ satu fakta menarik tentang benda ini...


+ 56 bijik benda ini buleh masuk dlm boot sebijik blm (ini hanyalah sebuah kebetulan)...


+ hebat bukan?


+ tak percaya tengok neh...


+ mueheheh...


4 comments:

Anonymous said...

hahaha.. aku ingatkan ape la tadi.. hampeh!

jem said...

+ hebat bukan benda ini
+ hehehe
+ bisa menimbulkan aura yg maha gempak...

ajathajar said...

aku dh agak dh.
durian best!

jem said...

+ tidak dinafikan lagik
+ next 2 weeks aku balik espee nak carik lagik arr...