Pages

Wednesday, April 1, 2009

page breaker no23: keseriusan "pinker" ke atas diri mr jem...

+
+
+
+ mr jem akan pulang ke pangkuan tempat bermain ketika zaman kecilnya +
+
+
+

+ zaman jahiliahnya +
+
+
+
+ zaman kemundurunnya +
+
+
+
+ zaman bengongnya +
+
+
+
+ selamat tinggal sibuk +
+
+
+
+ selamat tinggal KeCoH +
+
+
+
+ selamat tinggal semua +
+
+
+
+ melihat keadaan +
+
+
+
+ melihat kawasan +
+
+
+
+ melihat gelagat manusia +
+
+
+
+ melihat pesta pilihanraya +
+
+
+
+ mencarik erti ketenangan +
+
+
+
+ mencarik erti kebebasan +
+
+
+
+ mencarik erti masa lapang +
+
+
+
+ mencarik erti "pinker" yg sebenar +
+
+
+
+ hampeh pnya pakcik +
+
+
+
+ yer pakcik +
+
+
+
+ mr jem balik kampung semata mata nak carik "pinker" +
+
+
+

4 comments:

shahril khairi said...

woih...balik kampong singah la umah aku, kuar tol bandar baru, ambek kiri... dlm 6 km jumpa petronas stop.. umah aku le sebelah petronas tu huhu...

jem said...

hehe... insyaAllah ader rezki aku singgah sat. nak lgik afdhal, aku singgah masa kenduri ang nnti...hehe. bila lagik?

Pakcik Luar Otak said...

Ntah. Rumah aku pun tak penah sampai. Lepas Petronas ada balai polis. Masuk simpang sebelah tu. Nanti jumpa dewan biru, masuk simpang depan. Cari rumah tembok hijau. Apara.

balqissy said...

pinker = balik kg?

~blush~

Da, oh. tiada kena mengena.

terlupa.